Кібератака на “Укрзалізницю”: перевізник пояснив, як це вплинуло на вантажні перевезення
Кібератака вплинула на всі напрямки діяльності “Укрзалізниці”, зокрема на вантажні перевезення. Компанія перейшла на паперовий
документообіг та відновлює онлайн сервіси.
Кібератака вплинула на всі напрямки діяльності “Укрзалізниці”, в тому числі на перевезення вантажів. Наразі вже відновлено та стабілізуються сервіси купівлі квитків. Паралельно працюють й над вантажними системами. Про це журналісту УНН повідомили в АТ “Укрзалізниця” у відповідь на запит.
Кібератака дійсно вплинула на всі напрямки діяльності товариства і перевезення вантажів не є виключенням. Товариство вживає усіх заходів для забезпечення потреб у перевезенні вантажів. Зокрема “Укрзалізниця” тимчасово перейшла на паперовий документообіг. Усіх працівників залізниці проінструктовано. Також надані детальні інструкції для вантажовідправників щодо організації перевезень вантажів та надання послуг
– інформує «Укрзалізниця».
Повідомляється, що IT-фахівці та партнери працюють над відновленням усіх сервісів.
“Наразі вже відновлено та стабілізуються сервіси купівлі квитків. Паралельно пораюємо й над вантажними системами. Після їх відновлення оформлення документів для здійснення вантажних перевезень здійснюватиметься в електронному вигляді”, – повідомили у відповідь на запит.
Доповнення
В “Укрзалізниці” стався технічний збій, через який тимчасово не працювали онлайн сервіси.
Масштабна кібератака на Укрзалізницю була підготовлена росіянами для знищення сервісів. Персональні дані клієнтів у безпеці, а кошти за квитки обіцяють повернути.
27 березня “Укрзалізниця” повідомила, що система онлайн-продажів Укрзалізниці (УЗ) відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
Источник: УНН